.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران پیشکسوت بابل تجلیل شدند

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل در اقدامی جدید از خبرنگاران پیشکسوت شهرستان تجلیل کرد. 

رئیس اداره فرهنگ وا رشاداسلامی بابل بعد از ظهر جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت گفت: خبرنگاران قشر فعال و تاثیرگذار جامعه بوده که در تمام عرصه‌ها در صحنه حضور فعال دارند.

سید ابراهیم حسینی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده که از سویی با بیان مشکلات مردم به مسئولان در حل آن کوشا هستند و از سویی با انعکاس مجموعه خدمات دستگاه‌های اجرایی به پیشرفت جامعه کمک می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی بابل افزود: جایگاه خبر و خبرنگاران در جامعه به اقتضای حوزه وسیع فعالیت و مخاطبان عمومی آن بسیار ممتازو برجسته است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید واقعیت علمی و ملموسی را در جامعه ایجاد کرده و نباید به سمتی بروند که فرایند کاذبی را در جامعه ایجاد بلکه باید واقعیتهای امروز را بشناسند و توانمندی را در جامعه ایجاد کنند.

حسینی افزود: خبرنگاران منادیان گفتمان عدالت‌خواهی در جامعه بوده و خبرنگاران در هر رسانه‌ای که باشند باید مروج عدالت‌خواهی و انقلاب اسلامی باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل بیان داشت: رسانه‌ها باید نگاه جدیدی نسبت به کشور داشته باشند و به هر دو جنبه مثبت و منفی امور توجه کرده و با اطلاع رسانی درست و شفاف برای داشتن جامعه‌ای پویا و بالنده تلاش کنند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر وهدایای ارزنده از خبرنگاران پیشکسوت شهرستان بابل تجلیل شد.مهر/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.